Omotiverad

Igår var det dax igen för lite springning..
Kände inte alls för det,var verkligen sååå omotiverad.

Men så vet jag ju att det är skönt när man väl
kommer ut...

Beklagde mej lite (eller kanske en hel del men
bara kanske) för Patric om att jag var så osugen på
att springa.

Då säger han:
-jag ska springa idag !! :O

Jaha,det räckte för att jag skulle ta på mej dojjorna och
ge mej iväg. 
Skulle han så skulle jag!
Så det blev 8km på en hyfsad bra tid.
5km sprang jag själv och 3km tillsammans med
Patric och Noah.

Som sagt,det kändes jätte bra när jag väl
kommit mej ut och jag var väldigt nöjd att jag tagit
mej iväg trots att jag inte hade någon större lust. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0