Sten

Idag har Patric visat lite bilder på
olika sten som han har tänkt på baksidan.

Jag säger han och inte vi,för jag överlåter trädgårdsbiten
helt och hållet till honom.
Då jag är helt övertygad om att det kommer att
bli kanon snyggt!

Denna sten tycker jag är helt fantastisk!
Den är jätte snygg och hade passat perfekt här hos oss,men som med
det mesta man fastnar för så är den väääldigt dyr....
Men den är ändå min favorit!



Den sten här undet är oxå väldigt fin och lite bättre pris på.....
Patric har varit inne på den som går i gulton,inte den i terrakotta
variant.
Tyvärr kommer inte den gula till sin rätt på dessa bilder =/





Vi får väl se vad det blir,det ligger lite prov stenar på baksidan....

Kommentarer
Postat av: ulle

Kommer bli skitsnyggt vilket som!

2010-04-12 @ 22:17:12
URL: http://makrames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0