Tröttsamt...

Vet inte riktigt var jag ska börja men jag tar det iodning....

Började imorse när jag redan lite lätt stressad ska iväg till jobbet
för att först lämna grejer till Oliver i skolan och sen lämna Leon
på dagis, stressad och lite sen som jag var startar bilen och vad
händer????
Jo, tankmätaren lyser och med ett lite lätt retsamt pip för att
sedan övergå till ett lite längre piiiiiiiip tala om att du måste tanka !!!
Det var inte riktigt med i min planering !

För någon (ingen nämd) hade haft bilen igår och vid konfrontation
inte alls tänkt på att tanken var tom !!!
Trots att bilen varit i skara och vänt utan att tankas !

Inte nog med detta så kände jag en riktig sur lukt i bilen,
om ni tänker er gammla äckliga blöta fotbollskor så luktade
det i bilen.
Jag blev inte på bättre humör....
När jag kom till jobbet i tid ska tilläggas trots lite tajt med tid.
(Såg någon ett grönt streck på motorvägen kan det varit jag ;)
Så hade denna äckliga lukt satt sej i min näsa och jag kunde inte bli kvitt den,
Såååå tröttsamt !
Vet ni varför??
Jo,jag hade varit ute i regn med mina egna gympadojor och dom hade
väl inte torkat som dom skulle och stessad som jag var imorse så var
det dom som stod närmast så dom fick det bli till jobbet.
Det var mina dojjer som luktade !
 ikväll åker dom in i tvättmaskinen för en välbehövlig tvätt !
Nästa gång hur stressad jag än är kommer jag att tänka 2gånger
innan jag väljer skor att ta på mej.
För sura dojjer är inte att leka med så äckligt det luktar !!!!!!!!

Senare på dagen när det är dax för uppfödaren att hämta Rut som
ska röntgas,
Vad händer då ?????
Jo,vetrinären ringer och säger att det blivit en felbokning !!!!!!!
FELBOKNING !!!!!!
Vad trött jag blir,så ingen röntgen för Rut idag =(
Det blir på måndag istället.............



Kommentarer
Postat av: Jennifer ღ

Det ska bli väldigt kul i tyskland :D

2009-09-25 @ 07:10:57
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0