Spa resa =)

I torsdags ( på min födelsedag ) åkte min man och jag
tillsammans med min svägerska och svåger på en sparesa!

Vi åkte till Säröhus som jag varmt kan rekomendera !!!!
Det var helt fantastikt !!!!!!

Hur fint som helst,hotellet gick i gammaldags stil och
spa delen var "gör det själv spa " alltså man hade
tillgång till massa produkter men fick fixa behandlingen själv.
Tex tappa upp sitt vatten i bubbel karet och hälla i det man
själv valt i vattnet.
Man hade tillgång till Spat från tidiga morgonen till sena kvällen.

Tänkte visa lite kort från detta fantastiska ställe




Lite synd att jag inte tog nått kort i dagsljus på själva hotellet
och miljön runt omkring för  den var helt fantastisk.
Patric tog ett kort från vårat rumsfönster


utsikten var sååå fin =)

Sist men inte minst så var det maten,den var super god=) !!!!!
Så summan av vår sparesa är att den kunde inte bli bättre
och förhoppningsvis inte sista gången vi åker dit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0