Liten midda

Idag blir det full ös,mycket som ska hinnas med innan kl 18.
Då kommer nämligen mina föräldrar,Patrics föräldrar och hans syster med familj.
Det blir lite att äta och dricka,man kan säga liten försenad födelsedags-
middag.
Vi var ju bortresta när jag fyllde så vi tar det ikväll istället !
Tyvärr kunde min bror med familj inte komma,får bli en
annan dag =)
Men därimot fick jag ett jättfint födelsedagskort av dom
som min brors fru hade gjort.


Visst var det fint?!!!
Jag vet vem jag ska fråga om jag behöver ett fint födelsedagskort =)

Nää undra om jag ska sätt igång så jag blir klar i tid...................
Funderar fortfarande på vad jag ska bjuda på till efträtt
Kanske nån har något tips ???..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0