Jonas

Jag blev så super glad idag på jobbet när
jag kollade av min mobiltelefon.
Jag hade fått ett sms av min kompis Ingela
att hon hade bokat biljetter till oss!
Vi ska gå och se Jonas Gardell !!!!! =)
Det ska bli sååå roligt !!!!!

Annars i helgen har det varit ganska lugnt,lite sliten
på lördagen.
Blev lite sent på middan och kanske ett och annat glas vin ;)

Idag har jag jobbat och Patric har dragit rör i grunden
till garaget.
Så nu i veckan hoppas vi på att han kan gjuta grunden.

Imorgon ska Rut iväg på röntgen,det ska bli väldigt spännande
och höra hur plåtana ser ut.
Det är det som avgör om hon ska ha valpar eller inte................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0