Gibson

Idag har en mycket kär och trogen vän lämnat oss i
oändlig  stor sorg och saknad !


Gibson somnade in i morse efter 14år och lämnat ett enormt tomrum
efter sej....
Kan inte fatta att du inte finns längre.

Jag kommer fortfarande ihåg den dagen då Jag och patric åkte iväg
för att titta på dej och dina syskon endast 8veckor gamla.
Du sprang rätt fram till Patric och vägrade lämna honom så det
var självklart att du skulle följa med oss hem!!!
Senare flyttade du till min mamma och Pappa där du fick ett
fantastiskt hem och dom en fantastiskt hund !!!!

Du var så himla snäll,bättre och trognare vän vet jag inte om
man kan hitta
Du hade ett enormt stort hjärta och vi kommer att sakna dej
så oändligt mycket !!!

Tack för alla fantastika år vi fick med dej,du kommer alltid
att finnas i våra hjärtan.............

Kommentarer
Postat av: My

Beklagar sorgen =(

Vet hur ni känner er.

Massa kramar /My

2009-09-13 @ 22:32:24
URL: http://www.dogsofdark.com
Postat av: ulle

Tårarna rinner och jag tänker på dina föräldrar. Krama dom så gott från mig....

Tur att dom har Breezer i alla fall.

2009-09-14 @ 10:30:17
URL: http://makrames.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åhhh, gammel mannen!!! Tänk ändå, ni fick 14 år med Gibson =D. Ni får minnas allt roligt med honom och hur busig han var. Han kommer alltid att ha en stor plats i era hjärtan. Jag vet hur ni känner er, om du längtar efter att borra näsan i en svart lurvig sak så kan jag ta med Nelson, han är inte Gibson men han är en svart lurvig sak som är lite lik och jättebra på att trösta=)



Många kramar från Nathalie, Nelson och Nixon, vi tänder ett ljus för Gibson ikväll och även ett för Napoleon, han kommer ta hand om honom däruppe :)

2009-09-14 @ 16:19:22
URL: http://nathjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0