Tisdag

Idag skulle vi varit och hämtat våran lille Gaston, men det hade blivit


lite försening med stamtavlan så det blir lite längre fram i veckan.
Vi längtar så jag hoppas vi kan hämta honom snart !!!!

Imorse slog förkylningen till =(
vaknade med jätte ont i halsen och lite tät.
Sååå himla typiskt när man äntligen kommit igång med träningen.
Hmm,kanske detta är yttligare ett tecken ;)...............
Eller vad tror ni ???........

Häromdagen skrev jag att vi hade snö och väldigt kallt här.
Att det kändes som om vintern nästan var här.
Jag tar tillbaka det !
Varför??
Jo,det ska jag tala om!
Leon blev geting stucken igår !!!!
Ja,ni läste rätt!
Han blev stucken i ögonbrynet,stackarn =(
Liten,han blev väldigt ledsen men dagis sa att det gick ganska fort över.
När han kom hem var han röd och svullen,såg ut som en liten blåklocka.
Jag frågade honom om sticket och det svar jag fick var :
- getingen är dum, han får inte komma på mitt kalas !!


Kommentarer
Postat av: My

Ha, ha, ha.... det är Amandas standard komentar!!! om jag inte gör som hon vill säger hon alltid.... då får inte du komma på mitt kalas! (eller på min kusins kalas, min väns kalas... det är alltid någons kalas man inte får komma på) ha, ha, ha....

De är för söta ;)

2009-10-21 @ 12:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0