Onsdag

Tänkte faktiskt redan blogga imorse, så jag
satte mej vi datan och börjde skriva när jag var
halvägs hoppade Gaston upp på tangentbordet och
la sej där.
Okej det var ju inte så farligt.

MEN när jag lyfte bort honom så var hela skärmen
roterad om ni förstår vad jag menar.
Allt var på sned och jag kunde inte få ordning på datan.

Jag försökte med det mesta och det var inte det lättaste eftersom
pilen inte riktigt gick att styra så lätt.

Till slut gav jag upp!!!

Jag ringde till Marina som oxå hade haft samma problem
när hennes dotter hade varit på och tryckt lite på tangentbordet.

Så tack Marina för hjälpen !

Nu vet jag hur man fixar tillbaka bilden igen,och det är bra.
Jag misstänker att det inte är sista gången Gaston tänker
vara på tangentbordet....



Kommentarer
Postat av: Jennifer ღ

svar:

det blev jätte bra :)

det blev ju såklart kortare haha :)

färgade det mörkrött :)

2009-10-28 @ 19:14:09
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0