Måndag

Så var det måndag igen.......

Inte klokt vad dagarna går fort !
Vi fick vårat jul schema på jobbet idag,det är inte
långt kvar till jul !?
Det känns helt galet.

Som jag skrivit innan så vill min förkylning inte riktigt ge
med sej,
det är sååå tröttsamt !!!
Jag kände mej lite bättre idag så jag tänkte att ett
bodypump pass kan jag ju klara av,
hmmm,hur tänkte jag där???
Kan man undra med facit i hand..
Jo,jag klarade av det men kanske inte det smartaste jag
gjort.
Kan meddela att jag är totalt helt slut och att soffan känns
väääldigt tilltalande.



Kan tänkas att jag får sällskap av lille Gaston som oxå gillar
att mysa i soffan .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0