Ikea

Igår efter jobbet blev det en liten tur ner till Ikea.
Skulle igentligen ha tränat,men förkylningen vill inte
riktigt ge med sej =(

Men,men vad är träning jämfört med Ikea ?;)

Vi var ner och rekade lite inför möblering av vardagsrummet.
Patric har äntligen insett att vi faktiskt behöver en ny soffa !
( trots att det satt långt inne att erkänna det ;) )
Jag vet nån som blir glad när hon läser detta,det är svärmor
som vill ha våra nuvarande soffgrupp.

Vi spanade lite på Eketorp soffan.

Den är väldigt prisvärd tycker jag.
Bekväm att sitta i,går att byta klädslar på den
( kan ju behövas när man har 3barn,2 hundar och 1 katt )
och så tänkte jag nån fotölj i tillägg.
Tror att det kan bli bra i vårt vardagsrum....

Sen kikade vi även på nån form av tvbänk ihop bygge hyllor
om ni förstår vad jag menar.
Det hittade vi på Ikea i serien Bestå men jag tror att vi har
bestämt oss för  en annan serie som finns på Mio Möbler.
Denna tycker vi om:

Hittade givetvis en snygg soffa på Mio oxå men man kan säga
att den var "lite" dyrare än eketorp soffan

Men den hade varit väldigt fin till vårat vardagsrum......................
( den är mörkare i verkligheten )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0