Ett tecken ?.....


Idag har jag varit extermt trött och seg,vet inte varför
men alla kan vi väl ha en seg dag.

Därför var jag extra nöjd med mej själv när jag släpade
mej ner till gymet fast jag inte hade det minsta lust.
Jag hade på mej mina ny inskaffade träningsbyxor som
jag tvättat innan andväning.
(Jag är helt hysterisk med mitt tvättande,jag tvättar allt och då
menar jag allt innan jag anväder det.)

En bit in på body pump passet känner jag att det börja svida
lite på benen och typ bränna lite.
Tänkte, det här beror inte på träningen.
När jag drog lite i byxorna för att koll in bena så var dom röda
med utslag på.
Skumt,tänkte jag.

Men så kom jag på att detta kanske är ett tecken att jag inte ska
hålla på att träna ;)
Eller vad tror ni,måste vara så eller ?

Nä,det var nog ett tecken på att jag måste shoppa nya träningskläder :-)

Ju mer jag tänker på det så är jag övertygad om att det är ett tydligt
tecken på att jag måste åka och shoppa ;).....................


Kommentarer
Postat av: Marika

Det är helt klart ett tecken från ovan- Sluta träna!! Dessa tecken skall icke ignoreras!!

Kan även betyda shopping,man har lite fri tolkning......

2009-10-16 @ 15:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0