Torsdag

Idag har jag varit ledig=)
Men då har Partic jobbat,
vi har en förmåga att jobba om varandra!

Jag och Leon tog en tur till farmor och farfar,där vi fikade.
Sen tog vi vägen om vad vi kallar lagret alltså Patrics jobb.
Mycket fint har han där ner någar exempel kommer här



Denna sten som ser ut som trä tycker jag är riktigt häftig!


Leon hjälper pappa på jobbet !


Ja,det är inte helt lätt när man ska välja hur trädgården ska se ut.

Patric har några ideer om hur han ska göra våran trädgård och
jag är helt säker på att det kommer att bli kanon bra!!

Vill ni kika mer på trädgård/anläggningar gå då in på
patrics hemsida HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0