Soffa

Åkte till Uddevalla idag men goda förhoppningar
om att hitta en ny soffa !
Men inte =(
Nu tar jag en paus i min soffjakt !!
Risken är att jag får panik och köper en om jag igentligen
inte vill ha men som känns bättre än den vi har nu,
och det skulle inte vara bra !!!!!
Nä,den gammla får vara tills vi hittar nån vi verkligen vill ha !
Patric är ialla fall super nöjd,för han ville behålla soffan.
tur att nån i våran familj gillar den..........

Just nu håller patric och Oliver på att skruva ihop
nya möbler till killarnas vardagsrum
Så imorgon blir det nya kort ..................


Kommentarer
Postat av: Marika

Ta det lugnt! Soffan kommer till dig !!

2009-05-14 @ 15:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0