Soff jakt

Imorse bar det av på soff jakt,
Det känns som jag har spenderat hela dagen
i bilen !
Föst bar det av till Brasta för att kolla på möbel outlet
som dom gjort så mycket reklam för.
Dom hade en del fin saker men ingen soffa som jag ville ha.......
Iväg till Strömstad till deras möbel affär,men hitta inget där heller:(
Så från Strömstad till Ed för att spana på em-möbler men inte heller
där hittade jag vad jag letar efter :(
Vad trött jag blir !!!!
Hur svårt kan det vara att hitta en soffa?????

Imorgon fortsätter soffjakten i Uddevalla,där jag hoppas på
bättre shopping lycka !!!! =)

Sen kanske det inte gjorde saken bättre att jag var lite stressad
för jag skulle passa tiden så killarna kunde ta sprutan för tbe.
två super duktiga killar !!!!!

Den tredje killen är för liten för den vaccinationen och han var nog
väldigt nöjd över att slippa ta spruta.


Jag hoppas verkligen att jag kan hitta en soffa imorgon............


Kommentarer
Postat av: ulle

Wow vilken liten snygging!!

2009-05-12 @ 17:09:10
URL: http://makrames.blogg.se/
Postat av: Jännifer

va cool han är! :D

2009-05-12 @ 20:44:30
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0