Shoppingtur..

Nu är jag och Leon hemma igen efter väldigt mycket
shopping.....
Väldigt mycker Ikea blev det,fast jag hade bestämt att jag
skulle hoppa över just den affären,
men bilen måste ha svängt dit av sej självt ;)
Och resultatet av denna svängning ser ni här:



detta är inte allt jag handlade för jag gick 3 vänder till bilen.........
efter all shopping var det dax för fika tyckte Leon


Det var inte bara Ikea jag var på utan hann med en hel del
affärer bla Mio,EM möbler,chili mm listan kan göras lång !

så ikväll blir det ihop sättning av allt jag köpt.
Självklart återkommer jag med bilder ..............

Är väldigt nöjd med min shopping tripp,fick handlat mycket =)
Fick även fixat telefoner och abonemang till hela familjen och varit
och tagit spruta mot tbe (tror jag det heter,mot fästing bett)
Övriga i familjen får göra det på måndag...

Nää,nu är det dax att börja skruva...............

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Heej!! Jag blir så avundsjuk, jag vill oxå ha hus!!



Iaf hyra ett, är trött på att bo i stan, vill ha lugn och ro =)



Kram Nathalie

2009-05-07 @ 21:03:50
URL: http://nathjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0