Husvisning

Idag har Myresjöhus haft visning av vårat hus!
Ska erkänna att jag var lite nervös,man öppnar
trots allt upp sitt hus för massa folk man inte känner.
Men det gick jätte bra och alla som var här var jätte trevliga!

Kommer själv ihåg hur gärna vi vill se huset Tenor när vi
skulle bygga,man ville få tips och man hade massa frågor.
Jag hoppas att vi har kunnat bidragit med några tips till
dom som hade lite frågor och funderingar.

Vi fick värsta farten med städningen och undanplockningen
av alla flyttkartonger =)
Då passade jag på att ta lite kort



Nu är det "bara" lite hyller och tavlor som ska på plats.................
Men frågan är när det blir för nu ska vi dra igång på utsidan.
Där är ju en del att pyssla med bla garaget...............


Kommentarer
Postat av: sofia

Tack för att vi fick komma in och titta i ert fina hus. Det fick oss att ändra på våra husplaner :) Kram Sofia, Magnus & Alicia

2009-05-18 @ 09:13:27
URL: http://aifos.webblogg.se/
Postat av: Josefina

Tusen tack för att ni la så mycket tid på oss i söndags! Vi blev jätteinspirerade! Så mycket snygg inredning!! Har en fråga om er snygga fondtapet i köket. (Har en kollega som blev helfrälst när jag visade bilden på den.) Till frågan....vilken tillverkare är det?



Henrik och Josefina

2009-05-19 @ 13:15:01
Postat av: Kicki

Jätte roligt att ni gillade vårat hus !

Fond tapeten i köket är jag lite osäker på

vad det är för tillverkare,men den är köpt i

Uddevalla på färg och kakelhuset där var den upptapetserad på en visningsvägg. Ska höra med

våran målare som beställde alla våra tapeter om han

kom ihåg. /kicki.

2009-05-19 @ 23:10:06
URL: http://kihlfalkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0