Fixat lite

Idag efter jag slutade jobbet åkte jag direkt
till gammla huset där mötte jag upp patric.
vi fick med oss yttligare en del saker till nya huset.
Men stora frågan är:
-var ska vi göra av alla saker ????
Vi flyttar från 245kvm till 134kvm..........
Ni kan ju förstå om vi har lite problem med alla saker !!!!

Men,men, snart blir det garage och det löser ju en hel del !!

Efter det var jag iväg och kolla när Oliver spelade fotbollsmatch,
dom vann med 17-0.
Medans jag var och kollade på fotboll så började Patric att
fixa i grovingången.



Det är inte färdigt,men det börjar ta form.......

Imorgon blir det shopping =)
Åker iväg till Göteborg och provar shopping lyckan ;) ................
Jag hoppas verkligen att jag hittar lite möbler imorgon !!!!

Kommentarer
Postat av: LindaTS

Oj! från 245kvm till 134kvm, vilken utmaning. Vår är lite lättare vi flyttar ifrån ca 60kvm, men å andra sidan har vi ett stort förråd fullt med vårt flyttlass från US för snart 1,5 år sedan. Det ska bli spännande att packa upp :)



Lycka till med shoppingen! Ser fram emot att se resultatet!

2009-05-05 @ 23:22:01
URL: http://mitt-i-mossan.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hej Kicki!

Allt ser ut att bli så snyggt :) Jag har också en blogg nu och jag har länkat till din ifrån mig, hoppas det är okej! =) Får nog ta en liten promenad förbi huset och tjuvkika snart... ;)

2009-05-07 @ 13:32:06
URL: http://annalovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0