Det känns...

När jag hade gjort det förra inlägget och  kollde
igenom det ,så är det klart att det känns..............

När man ser korten på huset där vi bott i 10år
och renoverat lika länge!!!

Det är med blandade känslor, jag skulle ljuga om jag
sa nått annat,
Men det är inte det att jag på något sätt ångrar att vi sålde
absolut inte,det är bara känslan och alla minnen som
sitter i huset.
Jag tror det är det som gör att jag blir så  känslosam.......

Men,men nog om det !!!

Imorgon är jag ledig och tänkte att jag skulle
hinna med att kolla efter soffa,vi får se vad som hinns med
för jag ska med barnen och ta spruta så jag har inte så mycket
tid som jag skulle behöva....

Så håll tummarna för mej att jag hittar en soffa, vi behöver
verkligen få ordning i vardagsrummet...........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan svejsan =)

Tack för fåglarna.... nu har jag inrett buren med trädgrenar, kalk och salt stenar, badkar frukt mm.

Vet inte om de blev så nöjda över förändringen för än så sitter de bara i ett hörn och stirrar på allt krimskrams, men fint blev de ;)

Mailar kort nån dag så ni får se.

Glömde fråga vad dom hette så idag har de kallats för Bosse och Berit ;) ha ha ha.

Kram /My

2009-05-11 @ 23:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0