Biabädd

Igår köpte jag en ny biabädd till Rut
Tänkta att den blir bra till henne,men
är inte så säker på att hon sammtyckte.
Hon ville inte ens prova den igår !!

Imorse hade hon nog tänkt om och
tänkte prova den.
Det var bara ett problem..................


Någon hade hunnit före !!!!

Rut såg ut som ett levande frågetecken.
Jag kan tänka mej att Ruts tankar gick i denna stil:

-hmm sa inte matte att hon köpt en biabädd till mej ??
Eller har jag glömt vad hon sagt,det händet ju ibland ?
Jag har glömt vissa (utvalda) saker hon sagt till mej,
såsom att jag inte får vara i sängen,
inte stjäla mat från köksbänken
Är några exempel som jag har glömt...................
Vad jag har hört så blir ju inte minnet bättre med åren eller??? =)

Kommentarer
Postat av: Jännifer

Leon är så söt !! :D

2009-05-16 @ 19:54:12
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: Jännifer

Leon är så söt !! :D

2009-05-16 @ 19:54:25
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0