Sjuklingar!

Idag är ingen rolig dag!
Oliver ligger i 40graders feber,jätte förkyld och ont i halsen.
Noah fick åka hem från fritids för han hade ont i magen och
spydde när han kom hem.
Magsjuka är ingen höjdare !!!!!!
Pratade med dom innne hos barnläkaren idag angående
Leons prover,dom var inte helt bra så återbesök nästa
tisdag !
Så denna dag kunde varit bättre !!!!!

Huset har det inte hänt så mycket med idag.
Patric väntar på att det ska torka så han kan foga golvet
i badrummet.
vilket han ska göra imorgon.

Sen är det grovingången om vi diskuterar,som ni ser är bänken väl hög och


hammnar liksom i fönstret, det ser ju inte så kul ut.
Vet inte om vi ska skippa den bänken och köpa en annan som passar
bättre......
Får ta en tur till huset imorgon och fundera ut nån bra lösning................
Kanske nån har några bra tips att dela med sej av ??!!

Kommentarer
Postat av: LindaTS

Vi hade turen att lösa om denna problematik på en blogg med andra Tenor byggare innan vi gjorde vår slutgiltliga beställning och beställde därmed ett fönster i rätt höjd. Man tycker att Myresjöhus borde upplysa om detta när de inte har "arbetshöjd" på fönster i tvättstugan. Det är ju ganska naturligt att man planerar att ha en arbetsbänk där. Om ni dessutom hade tvättbänken där på ritningen så borde de ju definitivt påpekat detta.







2009-03-23 @ 20:44:48
URL: http://mitt-i-mossan.blogspot.com/
Postat av: Kicki

vi missade helt detta med fönstret,hittade en Tenor blogg ang tvättstugan men då var det tyvärr försent.

Linda,hur gör jag för att komentera i din blogg?

Följer den men vet inte hur jag ska kommentera!?

/kicki

2009-03-24 @ 10:50:04
URL: http://kihlfalkens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Kicki!

Under choose an identity kryssa i name eller anonymous så ska det funka. Hoppas jag jag var inne och ändrade inställningarna nu, har haft endast inloggde på google innan pga spam i kommentarerna.

2009-03-24 @ 19:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0