Mycket STOLT mamma och pappa!

Idag när jag var på jobbet var patric och killarna på
prisutdelning,för skytte säsongen om varit.
Oliver och Noah går på skytte och idag var det prisutdelning.


Oliver var totalt 12:a i sin klass i hela bohuslän !!!!!
Fick flertal priser i lokala tävlingar !!!!!!!


Noah var totalt 6:a i sin klass i hela bohuslän !!!!!!!!!!!!!
Han vann 2st lokala cuper och bästa resultat i sin grupp !!!!!!!!!!
Sen flera andra priser !!!!!


SUPER GRATTIS KILLAR !!!!!!!!!!!!!
Mamma och pappa är sååååå stolta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nikita

Tänkte bara tipsa om en tävling i min blogg

Gangstar - Kläder för världens coolaste kids.



Var gärna med och tävla!

2009-03-29 @ 19:37:07
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Grattis till grabbarna!!



Men jag vill se bilder på huset ju :'(, har väntat hela dagen =)



Kramar från mig och doggsen

2009-03-29 @ 20:17:25
Postat av: Kicki

Blev tyvärr inte gjort så mycket i huset idag,jag jobbade och så var det prisutdelning. Nya kort imorgon.

2009-03-29 @ 20:26:23
URL: http://kihlfalkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0