Lampor!

Åkte direkt till huset från jobbet,ville ta nya kort och
se vad som hänt en i torsdags.

Jag har handlat lampor,1st till hallen.
Den fastnade jag för direkt jag såg den.

Sen köpte jag lampor till vardagsrummet 3st likadan som ska hänga
som i en triangel i olika höjer,svårt att förklara men självklart återkommer
jag med kort när dom är upphängda.


Möbeln till killarnas badrum är på plats


Det har väl igentligen inte hänt så mycket i huset idag för jag
har jobbat och Patric hade med sej Leon till huset och det är inte
helt lätt att få något gjort när han är högt och lågt och överallt !
kanske blir det mer gjort imorgon......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0