"Fynden"

Var iväg till Uddevalla till barnläkaren med Leon
när vi var färdiga där tog vi oss en tur till Torp köpcenter.
Gjorde inga större fynd då!
Men vända nr 2 till torp som jag och Patric tog
på eftermiddan utan barn fick vi handlat en del.

2st duschväggar, 1till killarnas badrum och
1 till vårat badrum.
En sådan här vanlig vägg och en med frostat glas.



Jag fick oxå köpt en super fin glödlampa som jag ska ha i den nya hall-
lampan.


När vi åkte hem stannade vi vid huset och lastade in det vi handlat ,
Patric skruvade i glödlampan i halllampan och tände ljuset.


Vad tror ni hände????
INGENTING,strömmen funka inte,så vi fick inte se hur ljuset blev!!
Lite snopet faktiskt.
Hoppas det fixas imorgon så  jag får se hur ljuset blev och hur lampan ser ut
när den är tänd...

Imorgon kommer "röris" så då händer det nog en del !!!!

Kommentarer
Postat av: Nikita

Tänkte bara tipsa om en tävling i min blogg

presentkort hos gangstar - kläder för världens coolaste kids.

Var gärna med och tävla !

2009-04-01 @ 08:41:13
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som redan är med o tävlar hos mig (me&i) att jag nu dratt i gång ännu en spännande tävling..en som passar hela familjen =D



http://uj76.blogspot.com/2009/04/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



Ha en jättebra dag!

2009-04-01 @ 11:03:33
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0