Välbehövlig Semester

Som ni säkert har märk har jag haft ett litet blogg uppehåll,
Det har varit mycket den sista tiden!
Mycket med huset,fullt ös på Patrics firma så mycket stress har det varit!
Sen dog en nära vän till oss efter bara en kort tids sjukdom,
det är svårt att förstå att hon är borta...............

Pga av allt som varit har jag inte haft nån ork /lust att blogga
men nu hoppas jag att ork/lusten ska komma tillbaka.

Vi har varit på en välbehövlig semester till Mallorca!
Kortet är taget från vår balkong.


Det har varit en fantastisk semester!!!
Härligt att kunna koppla av och lägga allt fokus på familjen!
Mycket god mat,kalla drinkar,ljummen pool och kanon väder!


Det enda är att en vecka går alldeles för fort !!!!!
Kunde tänkamej att stanna ett tag till............


Men nu är det dax för nya tag,nu måste vi ta tag i garaget,
poolen,trädgården och målning av huset( som vi inte har en
aning om vad för färg vi ska ha.........)
Har frågat förut,jag frågar igen:
Nån som har nått bra förslag till vilken färg vi ska ha????


Kommentarer
Postat av: LindaTS

Välkommen tillbaka!

2009-06-10 @ 00:05:59
URL: http://mitt-i-mossan.blogspot.com/
Postat av: marika

Välkomna hem ! Sitter just nu o tittar på resor !!

Angående färg på huset så är ju jag lite beige.....

Men något ljusare hade väl varit fint?! Ljusgul- nästan på gränsen till creme? Eller vill ni synas mer?? Vi tänker måla huset grått när vi har renoverat klart. Kanske det vore något? Ljusgrå?

Kram.

2009-06-10 @ 10:02:08
Postat av: Jennifer

Fina bilder ! :)

2009-06-12 @ 17:16:40
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0