Svårt att inte vilja ha.............

Direkt efter jobbet åkte jag i ilfart hem för att bege mej
till vaccinations bussen för att få min andra tbe spruta.
Extremt lång kö och när det väl blev min tur att betala
efter en väldigt lång väntan så är det inte samma vaccin
som jag fått i första sprutan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har stått där helt i onödan =(
Dessutom får jag bege mej 15 mil härifrån imorgon
för att få min andra spruta, vad jag blir trött !!!!!!!!!!!!!!!!!
Men inget ont som inte har något gott med sej ,jag
får träffa mina föräldrar och brorsan med familj =) !

När jag sedan åkte ifrån vaccinations bussen super förbannad,
blev jag lite gladare när jag såg  vad som stod på våran framsida
Denna fast i en väldigt snygg röd färg !


Kompisen jobbar som bilsäljare och jag väl nämt någon gång(kanske ganska
många gånger) att jag är sugen på ny bil.
Så han gav mej nycklarna och jag har varit ute och kört bil ikväll =)
Svårt att inte vilja ha en sådan här fantastisk bil !!!!!!!!
Man blir ju inte lite sugen....................
Ni som följt  min blogg vet ju att våran bil har "lite" fel och brister.............
Felen och bristerna blev ju inte färre nu när man varit ute och kört i en
sprillans ny bil....................

Vems jag sitter och drömmer om ny bil
så sitter Patric och ritar för fullt  på våran trädgård !
Nu känns det som det börjar ta fart................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0