Stort hål...........

Ja,lite har nu hänt sen sista inlägget !
Söndag:
Leon blev sjuk inatt med feber och hosta, jag
har jobbat idag så jag var helt övertygad om att Patric
inte hade fått gjort nått ute på tomten.
Gissa om jag blev snopen när jag fick se ett jätte stort
hål på baksidan.......................

Vi tar det från början !
Jag skrev i förra inlägget att han grävde för garaget,
det var fel !
Han gräver för poolen !
Såhär såg det ut igår



Patric hade god hjälp av Leon i grävmaskien !


När jag kom hem igår efter jobbet såg det ut såhär:

Ett stort hål.....................



Som ni ser har Patric grävt men inte bara till poolen.
Det ska bli gäststuga och pumphus (tror jag det heter)
Om ni tänker er att det blir som en liten källare på gäststugan
och där i blir pumphuset.

Vi satt ganska länge igår vid datan för att bestämma vad för
pool det ska bli,inte helt lätt.
Det finns hur många som helst.
Patric skulle prata med några idag så jag återkommer snart
med förhoppningsvis lite bilder på vad för pool det blir....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0