Planering av trädgård

Just nu när jag sitter vid datorn och skriver detta inlägg,
sitter Patric ute i grävmaskinen och gräver för fullt !
Äntligen händer det nått med tomten !!!

Jag tänkte att jag skulle lagt ut en skiss på hur trädgården
kommer att se ut,men Patric ville inte att hans "kladd" på
trädgården skulle visas så jag kommer uppdatera er med
kort allt efter som det händer något !

Imorse satt vi och kollade på vilken typ av pool vi ska ha.
Det blir troligtvis en rektangulär glasfiber pool.
Patric skulle ringa några poolleverantörer  till veckan och ta reda på hur
lång leveras osv.

Nu innan jag gick in,gick Patric igenom med mej om
hur allt skulle se ut med höjder mm.
Här kommer  poolen att ligga.....


Här ska garaget ligga,det är där han gräver nu så att vi kan börja med grunden !


Här kommer gäststugan att vara.


Det är inte bara med trädgården, mycket som ska göras
men jag är helt övertygad om att det kommer att bli super bra ...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0