Planering av poolen !

Vi har nu bestämt (nästan ) vad det blir för pool.
Patric har varit i kontakt med en leverantör så vi väntar
bara på dom sista små detaljerna innan beställningen !
Förhoppningsvis får vi svar imorgon så vi kan göra beställningen =) !
Då återkommer jag med bättre info om den och kanske lite bilder !

Patric har visat mej idag vad han har tänk för sten runt poolen.
Denna sten har han tänkt sej och jag kan bara hålla med trädgårds-
anläggaren,den är jätte snygg !
Titta själva får ni se :



Jag är övertygad om att denna sten kommer att bli jätte snygg,
den heter bradstone och kommer ifrån starka, vill ni se mer av deras
sortiment kan ni gå in HÄR då kommer ni in på Patrics hemsida och
där kickar ni på starka !
Kika gärna in där dom har sååå mycket fint !!!


Kommentarer
Postat av: ulle

Jag sa ju att den skulle bli skitsnygg, men du ville inte tro på det...

Ska bli jättekul att följa hur det blir!

2009-06-23 @ 22:19:50
URL: http://makrames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0