Lördag

Idag är det lite bättre med killarna.
Fortfarande febriga men inte alls som igår!
Leon är fortfarande frisk.

Idag ska Patric ha firma fest för sina anställda med respektive.
Vi får väl se om jag kanske kan ta med mej Leon och vara med
och äta för att sen gå hem,men det beror helt på hur killarna
mår !
Festen är ju på gångavstånd hemmifrån så vi är ju i närheten
om dom känner sej pigga.
Annars blir det film och godis kväll för oss som inte ska på fest!

Igår innan jag började jobba så tog jag mej en runda i det nya
köpcentret,många nya bra affärer finns det =)
Och jag var väl förberedd och hade tagit på mej byxorna med dom
stora spenderar fickorna !! ;)
Då är det ju typiskt att man inte hittar så mycket som man hoppats på,
men lite blev det bla dom här snygga skorna och en


klänning,ett på byxor och lite annat plock.

Nu återstår och se om jag får använt dessa skor och klänningen ikväll
annars kommer det väl fler tillfällen..................................

Kommentarer
Postat av: Jennifer

snygga ! :D

kram jennifer.



hoppas killarna blir friska !!

2009-06-14 @ 00:59:33
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0