Hemma igen...

Då var vi hemma igen efter ett besök hemma hos mina föräldrar.
Trots att vi åkte ner igår och kom hem idag så hann vi faktiskt
en hel del.
Jag har nu fått tagit min andra tbe-spruta,lite öm i armen annars
känns det bra att det är gjort ! Behöver man inte tänka på det
förrän om ett år =)

Förutom det så var vi och hälsade på min bror,tyvärr var inte
övriga  i familjen hemma..........
Men denna ljuvliga kanin var hemma:


Han heter Skutt och Leon tyckte att han var jätte rolig !


Senare på kvällen var brorsans dotter och kille ute och hälsade
på hos mamma och pappa,
Även min faster och mina kusiner hälsade på,alltid lika
roligt att  träffa dom !

Idag innan vi åkte hem kom min kompis och hennes
barn och fikade,vi träffas inte så ofta längre men det är så
roligt när vi väl ses och då är det som vi träffades igår !!!!!
Måste bli bättre på att träffas !!!!.............

Jag var oxå en sväng till kungälv och fick kikat lite i affärer,
provade en klänning men hängde tillbaka den och nu när
jag kom hem ångrade jag mej, så jag ringde mamma och
hon skulle åka in och kolla om den finns kvar imorgon.
SUCK,vad trött jag blir på mej själv !
Det är inte första gången jag gör så =(
Håller tummarna att den finns kvar,var bara en kvar när jag provade den........................

Jag tycker ändå att jag hann med ganska mycket på
så kort tid..............

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det är världens finaste kanin !!!!!! =D



Kramar Jennifer

2009-06-27 @ 19:24:27
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0