Grävmaskinen........

Nu äntligen har Patric tagit hem grävmaskinen !
ja,ja,jag vet att den har varit igång för fullt ute på jobb.
Det är nämligen så att jag har förmodligen tjatat hål i
huvudet på min man att han måste ta hem grävmaskinen
och börja med garaget !!

Vid varje tillfälle har han lika tålmodigt talat till mej som jag
vore 4år och sagt
- Jobben grävmaskinen ska göra går före vårat garage!
Som jag inte förstod/visste det ?! ;)

Nu äntligen står den här ute !!!!!
Så i helgen börjar Patric med vad som ska bli vårt garage.
Jag passade påatt ta lite kort hur det ser ut nu :




Så förhoppningsvis ser det lite annorlunda ut vid nästa inlägg....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0