Fullt ös !

Igår gick hela dagen i 120km kändes det som !

Började morgonen 05.30 med den obligatoriska  morgonpromenaden
med hundarna.
Därefter direkt till jobbet till kl var 16.
Sen super fart hem eller inte!
Det är ju så bra att dom öppnat den nya delen av E6:an för att
sedan stänga av den lika fort och dra om all trafik så det tar en hel evighet att
komma hem =(

Sen kl 18 var det skolavslutning fö dom stora killarna.
Oliver slutar 5:anoch Noah slutar 2:an.
Inte klokt vad tiden går fort !!!!


Under dagen hade min brorsdottter och hennes kille tagit tåget hit,
så dom +mina och patrics föräldrar var med på avslutningen.

Efter det åkte vi hem hit och käkade lite.
Som vanligt när man har trevligt går tiden väldigt fort!
 Så när mina föräldrar åkte hem på kvällen
var jag tvungen (kanske mer skulle säga natt ) att
göra ett röjande här hemma, så klockan tolv stupade jag i säng !

Därav hann jag inte blogga igår....................

I helgen hoppas jag att vi får gjort lite här med huset,
kanske att Patric kan ta hem grävmaskinen och vi kan
börja ute............


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack för att vi fick komma ! :D

Det va jätte kul och killarna va jätte

duktiga ! :D

2009-06-12 @ 17:17:34
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0