Efterlängtade familjemedlemmar!

Det var suuuper skönt med en välbehövlig semester,absolut !
När vi väl kom hem till huset och öppnade dörren och det är helt tyst,
när man är van att bli mer eller mindre överfallen av två överlyckliga
fyrbenta vänner så känns det nästan kusligt tomt !

Rut och pyret har oxå varit på semester hos sin uppfödare!
Ikväll tog jag med dom hem efter att jag jobbat,My var så snäll och kom upp
till jobbet och lämnade dom där till mej !
Super tack,My !!!!
Det känns såå bra att ha dom hemma igen!
Huset känns inte tomt längre.

Ni som följt min blogg såg korten som jag försökte mej
på att ta på Rut.
Dom blev ju inget vidare bra,men här ska ni få se lite fina
kort som My (uppfödare) har tagit på Rut





Jag tycker korten är så himla fina !!!!!
Kan det bero på vad det är som är på bilden kanske ;) ................

Tack ännu en gång My för att du passade hundarna för oss !!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hon är så fin ! :D

2009-06-12 @ 17:18:00
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0