Växter

Tänkte att jag skulle visa er vad Patric ( jag oxå ) har
funderingar på att ha vid poolen.

Det blir stenläggning runt poolen och i stenläggningen blir
det några plantaringar av dessa, manchurisk valnötsträd .
Jag har lånat denna bild från en annan blogg och där finns mer
bilder och info om detta träd,vill ni se mer kika in HÄR 


Jag tycker att det är ett super häftigt träd !

Idag har jag tänk att åka till färg affären och kika
lite på vad för färg nyans vi ska ha på huset och
förhoppningsvis hitta vad jag letar efter.

Så snart återkommer jag med kort på vår tänkta husfärg...............

Kommentarer
Postat av: Jennifer

TRädet va coolt !!!

2009-07-10 @ 23:01:05
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0