nätet krånglar...

Blogglusten är tillbaka men vad händer då ??
Jo, det jäxxxxxxxxla nätet krånglar så jag kommer inte
åt bloggen =( !!
Sååå typiskt !!
Nu äntligen kom jag åt bloggen !
Men nu ska jag sluta gnälla om det,för mycket bra har hänt idag !

Först var jag en sväng runt i köpcentret där jag jobbar,tog en
sväng på rasten och hade den stora plånboken med mej ;)
Hittade 2par skit snygga stövlar och en klänning =)
Jag var super nöjd !!!!!

Sen när jag kom hem så var Anders en kompis till oss
här och hjälpte Patric att måla huset =)
Super tack Anders för hjälpen !!!!


Patric var i full gång att mura grunden till gästhuset/pollhuset



Mycket har hänt idag så fortsättning följer..................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0