Målning

Idag har jag jobbat hela dagen vilket innebär att jag åker
8.30 och kommer hem 20.00.
Kan säga att man är ganska sliten efter ett sådant pass.

Patric och barnen har haft fullt upp idag,
Oliver har varit på stranden med kompisar .
Patric,Noah och Leon tog cyklarna och köpte
glass och var en sväng på fotbollsplan och spelade lite.

Sen när det var läge för Leon att sova passade Patric på
att roa sej med det här.........


-NEJ ! ,huset ska INTE bli vitt !!!!!
Det är bara grundfärgen !

Så lite har hänt idag med..................................

Kommentarer
Postat av: LindaTS

Ska bli spännande och se vad det blir för färg. Mysigt med pool! Hoppas det blir en varm augusti så ni hinner njuta av den redan i år :)

2009-07-26 @ 22:24:16
URL: http://mitt-i-mossan.blogspot.com/
Postat av: Louice

fin blogg!:)

2009-07-26 @ 23:36:26
URL: http://sundqvistlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0