Hääääärligt !!!!!!

Hääääärligt idag börjar min semester =) !!!!!!!!!

I ochförsej bara 2 veckor men ändå !!!!!


Igår kväll firade vi att min semester började, vi käkade

räkor och kräfter och till det ett jätte gott vin!

Det var riktigt mysigt !!


Självklart fick hundarna oxå nått gott att fira med, jag hade

handlat dessa ljuvliga godbitar på jobbet............



Svårt att tro att det är hundkakor,vad som Oliver sa
- mamma, man blir ju jätte sugen på att äta upp dom !
-ja, dom ser verkligen goda ut, men smaken nja vet bara att hundarna
tyckte att dom var goda !

När jag ändå var i shopping tagen kunde jag inte låta bli att köpa detta
ur snygga koppel till Pyret, gillade det skarpt !!!


Så nu hoppas jag att det fina vädret håller i sej !

Det är ju inte bara att slappa på semestern,huset ska målas !
Äntligen har vi enats om en färg !
( kan kanske bero på mycket tjat från min sida om vilken jag vill ha?? ;) )

Jag åter kommer om vilken färg....................................



Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå! Jag såg allt när du traskade förbi huset med Rutan igår.. :) Synd att det skall bli en regnig start på din semester, det var väll jag som fick all sol hehe.. ;)

2009-07-05 @ 22:18:37
URL: http://annalovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0