Sing Star

Igår skulle vi varit hem till Marika och Oskar,
men Leon är sjuk,han har varit sjuk från och till'ganska länge
nu.
Var till doktorn i onsdag och tog massa prover som vi
får svar på i mitten på veckan.
Så det fick bli en lugn hemmakväll med tacos


och sing star.
Jag hade köpt sing star svenska schlager så att alla kunde
vara med och sjunga!
oh,vad roligt tyckte alla även jag!
Men jag upptäckte snart att det var något fel på spelet,
för varje gång jag sjung så kom det upp USELT,TONDÖV.
hhhmmm,måste vara nått fel på spelet............................
trots det var det väldigt roligt !!!!!


Väldigt populärt hos våra killar,det var det första dom satte på imorse
så nu går sing star för fullt på tvn.
Så snart kan jag alla låtar utantill !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0