Rör och El

Jag och Leon tog oss en tur till huset idag på förmiddan.
vi bidrar inte så mycket till det här husbygget,men vi ser
till att hantverkarna får fika i alla fall.
alltid något!


idag är det el och rör som är i huset och jobbar.



Läs text nedan


Jag trodde inte heller att jag såg rätt när jag kom hem,
men ni ser helt rätt!
Det är Pyret som sitter uppe på våran hallbyrå.
Vad ni missar är den falsett sång hon sjunger när hon sitter här
uppe.
jag kan meddela att det skär sej i örorna+att hon stressar upp
dom andra hundarna till max och allt blir ett endan kaos!
Snacka om cirkus.
Det är jätte roligt att få ett sånt här mottagande när man varit iväg!
Speciellt när man bär in en sovande Leon som somnat i bilen,
som man hoppas ska sova en stund till...........

Kommentarer
Postat av: ulle

Cirkus Falk som sagt!!!! Ylade tokfian för att hon inte kom ner eller..?

2009-02-17 @ 16:32:35
URL: http://makrames.blogg.se/
Postat av: Marina

Men tokPyret!



Fika är nog viktigt det.

//Marina

2009-02-17 @ 20:48:04
URL: http://tinni78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0