Kort på kakel

Jag har jobbat till 20 idag och när jag kom ut till
bilen och skulle åka hem hade den jä..................
handbromsen hängt sej !!!
Oh,vad glad man blir!!!!!!!!
Efter mycket om och men och förmodligen massa
bränt gummi,släppte bromsen och jag kunde åka hem!
Där av det sena inlägget.
Men här kommer dom utlovade korten.

Här är delar av badrums golvet. Vi ska ha detta blandat méd stora grå
plattor (samma grå som dom små ljusaste som ni ser på kortet).
Det ska läggas på nått bra sätt,men det överlåter jag helt till Patric!


här är kristall mosaiken.OBS! detta kort är taget igenom förpackningen
så färgen kommer INTE till sin rätt.
Varför jag inte brutit förpackningen är för jag vet inte om vi ska byta den mot
Blåa toner istället!
Den röda är super fin,men jag har sagt hela tiden att vårat badrum ska gå
i blått.
Så jag får fundera några dagar...........................


Idag har bara rörmokaren varit i huset och jobbat,
Det är ju inte så bara, mycket ska på plats och imorgon
kommer elektrikern och många beslut ska tas......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0