Köks kakel

Igår eftermidda bar det iväg till Uddevalla för
att försöka hitta ett kakel till köket.
Tänk att det ska vara sååå svårt!

 Två duktiga killar hade vi med oss,Noah skulle välja tapeter til sitt rum
men han hitta ingen som passade.
Jag hittade heller inga tapeter till huset.
Då undrar patric hur kan det vara möjligt att det inte finns en enda tapet
i detta stora tapet och kakael hus !
Kan bara säga:
önskade att jag kunde se mer saker med hans ögon,
tänk vad lätt det hade varit och besparat mej massa beslutsångest!!!!!!!!!!!!

Tittade lite på kakel men jag tycker det är svårt!
Detta kanske kunde vara nått till vårt högblanka vita kök,?Men jag vet inte!


Vi får nog ta en tur till Göteborg och titta.
Det är klart att det hade underlättat om jag och Patric var överens om
hur kaklet ska se ut,formen är vi eniga om,då återstår ju bara allt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0