kakel och klinker

I helgen har vi varit nere hos mina föräldrar
för att komma iväg till göteborg för att få köpt
kakel och klinkers.

På fredags kväll var vi och min bror med familj
 hemma hos mina föräldrar
och käkade räkor och drack gott,det var en super trevlig kväll
'
På lördag bar det av till Göteborg
Vi var på Stigs kakel,kakel huset ,höganäs,
Bauhaus,Mio, em möbler mm
Ja,säg nått ställe vi inte var på !!!!!

När man kollar runt överallt och  inte riktigt vet vad man vill ha.
Då blir det problem !
Och till råga på allt ska man vara överrens.
Men efter många diskusioner (några av dem extremt högljuda)
kunde vi enas!
Hurra!!!!!!!!!!!!!!!

Vi har nu äntligen köpt klinker till "mitt delen av huset"
det blev ett  mörkare golv köpt på Höganäs.
Kameran la av så jag återkommer med bilder!

I "vårat" badrum blir det grått klinker på golvet
och på väggar blir vitt  kakel och blandad röd kristall mosaik.

Jag kommer uppdatera med kort imorgon.........

Kommentarer
Postat av: Marina

Vad skönt att ha sånt klart, det är ju inte bara bara när man inte bara ska hitta det man gillar mest utan även ha någon att vara överens med :-).

2009-02-15 @ 19:53:59
URL: http://tinni78.blogspot.com
Postat av: ulle

Hade nog vart ganska kul att höra de där diskussionerna...men inte illa att ni kunde enas till slut!

2009-02-15 @ 21:16:36
URL: http://makrames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0