God Morgon

God morgon alla där ute, tänkte bara att ni
skulle få en liten aning om hur frukosten ser ut
hos cirkus Falk


Under bordet,mathaj  nr 1 Pyret,vid sidan om mathaj nr 2 Rut sist men
inte minst den lömska mathajen nr3 Breezer som på något underligt sätt
nästan alltid lyckas sno till sej något!
Förmodligen är det så att jag har full koll på Rut och Pyret för dom är
bufflig och inte så taktiska i sitt sätt att få några smulor av Leons
frukost!
Så den snälla lydiga (inte alltid ska påtalas)Breezer glöms bort
eller rättare sagt kommer undan med sina mat stölder.

Nä,nu ska jag fortsätta här för att senare åka upp till huset,
så senare idag uppdaterar jag med kort från dagens händelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0