Dörr och salningar!

Idag har det gått undan i huset!
Salningar runt alla fönster är klara.

Här kan ni även se våra fönsterbrädor,som jag helst inte vill prata om!
Får berätta om dem en annan dag när jag känner mej lite lugnare och
ämnet inte är så laddat................


Snickarna har även fått färdig skjutdörren in till killarnas vardagsrum.




Här är det färdiga resultatet av skjutdörren in till killarnas del!
Imorgon ska elektrikern in i huset och dra all el i taket.
Så nu närmar det sej med stormsteg,inte långt kvar till
Patric kan börja lägga all klinker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare!!



Huset blir ju jättefint! Hittade hit via Mys länk sida :)

Tänkte att jag snart kanske kommer upp och hälsar på er i butiken.



Kram Nathalie m vovvar

2009-02-24 @ 22:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0