Blixtvisit

Har nu precis kommit hem från en blixtvisit i Göteborg.
Var nere på höganäs i göteborg och betalade golvet vi
ska ha i mitt delen av huset.
Här ser ni golvet!

Jag är helt övertygad om att det kommer bli skit snyggt!
Patric kommer att lägga det på ett annorlunda sätt än vad ni ser på
bilden.

Sen var det kökskaklet som vi skulle se på.
MEN av en slump rammlade vi på denna mosaik

och fastnade för den,så denna blir det i köket!
Det blir jätte snyggt till våra högblanka vita luckor och mörka
köksbänk.
Den kommer även matcha golvet.


Så skulle vi köpa den blåa mosaiken till vårat badrum,
Vad hände?
Den var SLUT!
Ohhhh,vad trött jag blir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Är tillbaka på ruta ett igen när det gäller badrummet!
Jag är ledig på tisdag,får ta en tur och kika runt och se om jag
kan tänka om helt när det gäller vårat badrum.
Tror jag ska fråga min svägerska Ulle om hon har lust att
hänga med som smakråd och bollplank!

Efter höganäs bar det iväg till Bauhaus

Men där hittade vi ingenting idag!
Hann med en väldigt snabb visit på Ikea oxå
spanade på lampor men inget vi fastnade för.

Sen bar det av hem,snabbt stopp på fiskbilen och köpte
räkor vi ska nämligen ha Branäskväll hos oss ikväll.
Vi var 4 familjer som var i Branäs för ett tag sen,
och nu ska vi träffas igen och käka och dricka gott!
Det ska bli super trevligt!
Om denna kväll får ni höra om imorgon...................

Kommentarer
Postat av: ulle

Klart jag vill! Känner mig hedrad och hoppas ni får en härlig kväll!

2009-02-28 @ 21:47:36
URL: http://makrames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0