Barn lediga

I kväll har jag och min man varit barnlediga !
Vi passade på att gå ut och käka.
bara sitta och äta i lugn och ro,det var super trevligt,
kunna äta en hel måltid utan att kasta i sej maten.
Men på nått konstigt sätt är det svårt att koppla av och
äta lugnt......
Hur som helst så var min svägerska och man med oss
och vi hade jätte trevligt.

Idag har elektrikern  och våran hustomte Krister varit i huset och dragit förfärligt massa kablar
tror att han snart är färdig.
Snickarn har oxå varit där och satt gips.
Har sjäv inte varit varit i huset idag
men i morgon ska jag dit och ta ´nya kort som jag
lägger in i morgon.


Kommentarer
Postat av: ulle

Är fortfarande mätt! Godnatt!!

2009-02-18 @ 23:01:28
URL: http://makrames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0