Shopping

Idag var det shopping dax =)

Vi ska iväg till fjällen om ett tag så vi behövde
lite saker till det.
Min bror och hans familj har varit snäll och lånat
ut skidor och pjäxor till våran familj,trots det fattades
det skidor till Noah och skidor+pjäxor till mej.

Men en tripp till Nordby shoppingcenter så var det
fixat =)


Noah fick nya skidor och jag fick nya pjäxor+skidor=)
Jag förstår mej inte riktigt på det där med skidutrustning
men pjäxorna satt bra och skidorna var dom enda som fanns
i min längd till ett hyfsat (enligt mej) bra pris.
Så jag tror det blir bra !

Lite annat smått och gott slank med i skidshoppingen =0
oopps,som det kan bli ;)
Lindex hade ju rea,bellbox hade lite hårprodukter och
stadium hade hjälmar till killarna och en tränings dvd till mej.

Konstigt att det alltid blir mer än vad man tänkt från början......


Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Aldrig fel med shopping =) Hoppas ni får det riktigt braigt i fjälle o ett riktigt Gott Nytt År!



Kram

2009-12-29 @ 16:38:41
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: My

kan bara säga...... Anna Anka! ;) ha ha ha

2009-12-29 @ 23:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0