Pyret

Jag brukar inte köpa köpa kläder till Pyret,
trots att hon är en nakenhund och det finns
en uppsjö av fina kläder til henne.

Hon har sina två fleecoveraller och sitt regntäcke.
(Som hon måste ha för att inte frysa ihjäl. )

För er som inte vet jobbar jag i en butik som säljer
häst,hund och katt tillbehör.
Och härrom veckan fick vi in denna lilla "jul jacka"
som jag inte kunde motstå att köpa till Pyret.


Jag tycker att den är jätte fin,men jag är
inte lika säker på att pyret tycker det.........


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nixon har en likadan, han blir stel som en pinne XD

2009-12-08 @ 19:23:42
URL: http://www.nathjohansson.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0