Kaka

På tal om stress, så ska ni få höra vad
jag glömde i all stress.

Jag hade lovat att jag skulle baka en super god
kaka till vårat personalmöte i morse.
Sagt och gjort sent igår kväll efter en ganska
stressig dag så skyndade jag mej att baka kakan.
Gjorde smeten,in i ugnen,den såg jättfin ut när jag tog
ur den och på med "glasyren".
Toppen kakan blev bra,trodde jag....

Imorse när jag på mötet tog en bit av kakan
 upptäckte jag att den var väldigt kletig.
Jag hade glömt att ha i mjölet i smeten !!!!!!
Vilket gjorde att kakan inte kom till sin rätt,
så typiskt när man  för en gångs skull bakar.

Summan av det hela är:
Jag stressad ??
Ja,jag tror det ialla fall lite.

Så här kommer receptet på kakan,som jag hittat på
TV:as program halv åtta hos mej.


 

Och glöm inte mjölet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0